6:30 – 8:30 |
- Schodzenie się dzieci do sal.
- Zabawy dowolne, integracyjne, ruchowe.
- Zajęcia indywidualne.
|
8:30 – 9:00 |
- Czynności samoobsługowe i higieniczne.
- Śniadanie.
|
9:00 – 11:30 |
- Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę
programową i przyjęty program wychowania przedszkolnego
- Stwarzanie sytuacji edukacyjnych stymulujących
wszechstronny rozwój dziecka, nabywanie umiejętności
poprzez działanie.
- Zajęcia z religii, angielskiego, rytmiki, gimnastyka korekcyjna
(6-latki).
- Pobyt i zabawy na świeżym powietrzu.
|
11:30 – 12:00 |
- Czynności samoobsługowe i higieniczne.
- Obiad.
|
12:00 – 14:00 |
- Grupy 3-letnie – leżakowanie.
- Grupy starsze – relaksacja i wyciszenie ze słuchaniem muzyki,
bajek itp.
- Czas zorganizowany według potrzeb dzieci np. zabawy
swobodne, tematyczne, twórcze, integracyjne, ruchowe, na
świeżym powietrzu.
- Zabawy doskonaląc i rozwijające umiejętności dzieci.
- Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze, indywidualne, rozwijające
uzdolnienia.
- Zajęcia z religii, angielskiego, rytmiki, gimnastyka korekcyjna
(6-latki).
|
14:00 – 14:30 |
- Czynności samoobsługowe i higieniczne.
- Podwieczorek.
|
14:30 – 17:00 |
- Aktywność własna dzieci w sali lub na podwórku.
- Zabawy według inicjatyw dzieci, tematyczne, integracyjne, gry
planszowe i stolikowe, konstrukcyjne, twórcze, ruchowe,
wspólne czytanie.
- Praca indywidualna z dzieckiem o różnych potrzebach
edukacyjnych.
- Zajęcia z religii, angielskiego, rytmiki, gimnastyka korekcyjna
(6-latki).
|